Friday, July 1, 2011

ALLAH Lebih Tahu.....

Alhamdulillah dah hampir 2 minggu saya jadi tunangan org...apa rasanya?biasa je dan syukur saya dan sidia tidak diduga dengan degaan yg 'berat'..Semoga hubungan ini sentiasa dalam peliharaan ALLAH dan dijauhkan dari perkara-perkara buruk..A-min...

Jujurnya,kehidupan saya lebih tenang sekarang ni..saya lebih berhati-hati dalam setiap tindakan saya..apa yang saya buat semuanya saya serah pada DIA YG MAHA ESA..DIA lebih tahu apa yg terbaik..Walaupun ada bebarapa perkara yg amat mengecewakan saya,saya amat-amat yakin ada hikmah yg terbaik disebaliknya...


Pesanan untuk diri saya,sidia dan sesiapa yg sudi baca entry di blog saya,apapun yang kita buat serahlah semuanya pada ALLAH.DIA lebih tahu apa yang terbaik untuk kehidupan kita.Percaya dan yakin pada DIA.DIA yang jadikan kita dengan sebaik-baik kejadian dan segala perjalan hidup kita adalah aturan yang terbaik dari DIA.Percayalah,dengan meletakkan seluruh kepercayaan pada ALLAH hati kita akan lebih tenang...


nota saya:Saya sayang ALLAH dan saya sangat-sangat yakin ALLAH sentiasa dengar cerita-cerita saya..

No comments: