Friday, July 22, 2011

Persiapan Kawin.....Saya dan Dia 11.11.11

Dua tiga menjak ni entry di blog ini akan cerita pasal persiapan kawin je......Kawan-kawan ramai yg tanya... "ko sewa baju kat mana?butik apa?apa tema warna baju majlis kawin ko nanti?"wah macam-macam soalan tentang majlis kawin saya....Jawapan saya.."aku tak main lah sewa-sewa ni..Aku tempah je semua baju-baju majlis kawin aku nanti..Senang cerita..." Bukan riak ye..Saya malas nak sewa baju-baju kawin ni...Bila dikira balik,jujurnya saya rasa lebih baik saya tempah semua baju-baju tu dari saya sewa...Sekarang ni sewa baju kawin pada pandangan saya sangat mahal...mana taknya sewa untuk sepasang baju saja dalam RM800+++ kalau nak baju baju dengan design baru tambah lagi antara RM500 hingga RM1000...Wah juling mata bila dengar tokey butik tu cakap...Itu kos untuk satu majlis...Kalau untuk 2 3 majlis...?Tokey balak pun boleh bankrup...ha ha ha..Jadi saya dan Incik Tunang sepakat untuk tempah saja semua baju-baju kawin kami nanti...Alhamdulillah bab baju kawin kami dah selesai...

Bila bab baju-baju kawin dah selesai timbul pulak bab kasut...Hu hu hu..Pening jugak nak cari kasut-kasut yang sesuai.Puas saya cari merata kot ada kasut yg saya berkenan..Alhamdulillah akhirnya jumpa jugak kat FB page Bridal Shoes yg memenuhi cita rasa saya..Design ok dan harga pun berpatutan. Sekarang ni saya hanya tunngu masa je untuk terima hasil tempahan kasut kawin saya.. Harap hasilnya memuaskan hati saya.. Kasut Incik Tunang pun dah selesai...Tapi tengok juga lah kot ada offer lagi kasut lelaki boleh gak tambah lagi sepasang untuk Incik Tunang kesayangan :)..

Apapun dalam merancang persiapan kawin ni, kena ada kata sepakat bersama. Baru yang dirancang akan berjalan dengan baik...Walaupun mungkin ada beberapa impian kita tak tercapai, tapi dengan kata sepakat bersama ianya akan memberi kepuasan untuk diri masing-masing... Untuk Incik Tunang,terima kasih yang tak terhingga..... Love You...Ahaks!!!!

Nota Saya: Entry ni tak ada gambar...nanti tak surprise pulak...Tunggu..............

No comments: