Sunday, July 31, 2011

Kejutan Balas Dari Incik Tunang..

He he he hari sabtu lepas (30.07.11)saya menerima kejutan balas dari Incik Tunang.Jujurnya saya sangat terharu..Tak sangka pulak ada kejutan balas...

Ini lah dia kejutan dari Incik Tunang utk saya. Coklat yang ditempah dari YMY Online Gallery.Rupanya diaorg berpakat utk buat kejutan kat saya..Memang coklat kat sini sangat sedap.Dan pemilik YMY Online Gallery ni kawan saya.Rumah kitaorg pun dekat..

Selain dari coklat pemberian Incik Tunang,saya dapat juga 'se paper bag' hadiah.(Rosak bahasa). Macam-macam gak lah dalam paper bag ni...Coklat dan Bunga Ros hidup dari Famous Amos...sangat terharu bila dapat kejutan ni...

Yang ni pulak kad ucapan dari Incik Tunang....Mula-mula saya tak perasan kad ni ada bersama hadiah yg banyak-banyak tu..Tapi bila tengok betul-betul ada sesuatu yg 'terselit' dalam banyak-banyak hadiah.Bila buka je senyum lebar je saya. Dalam hati cakap "macam tahu-tahu je kita suka teddy bear"bila baca je kata-kata kat kad tu..wah!!! sebak dan terharu..terima kasih yg tak terhingga untuk Incik Tunang sebab bersusah bayah buat kejutan untuk saya..Sanggup bangun awal pagi redah hujan semata-mata nak surprise kan saya..Sungguh,saya sangat terharu.

No comments: