Wednesday, June 22, 2011

Majlis Pertunangan Nazuha Dan Shaizhar-Part 2

Entry ni khas untuk kawan-kawan tunang saya..Jujurnya saya sangat terharu dengan kehadiran diaorg ni...terutamanya bila nampak Sis Lin..tq sis susah payah datang dari JB naik bas pulak tu dengan anak teruna...
nilah Sis Lin peminat warna purple...Sis,boleh jadi kawan nih.. :)
Tunangku dan kawan-kawannya GENG KAMIE purple tu....
Kak Linda,Retna dan saya-sangat sweet.yang kanan sekali lagi sweet.perasan jap :)
Bergambar dengan GENG KAMIE dan adik sepupu yg kanan sekali
Hantaran dari saya untuk sidia

Hantaran dari sidia untuk saya
Bergambar dengan besday girl Retna
Gambar yang sangat cantik pada pandangan saya-purple colour
Incik tunang dan Abang Ross
Sidiaku Shaizhar Abu Bakar-alamak coklat berterabur daaa....



Gambar-gambar ni ambil dari FB Pn Marlin a.k.a Sis Lin dan En Azman a.k.a Kasawari terima kasih ye...terima kasih juga untuk semua GENG KAMIE yang sudi datang ke majlis pertunangan kami ber2...sungguh saya sangat terharu dapat berkenalan dengan kalian...

3 comments:

Sis Lin said...

hehehe sama2...
Selamat datang ke Geng Kamie... :)

shaizhar said...

Terima kasih ye

sis lin -) x layak joint geng kamie di FB lagi. ahli baru. tak cukup tempoh lagi nie. he he he

Noor Fatin said...

tahniah! xsangka awak yang bertunang dgn shaizhar. kan saya penah menang GA yg shaizhar buat dan awak sbg penaja. hehehe

tahniah2! :)