Monday, February 14, 2011

Menghitung Hari.........Perjalanan Menuju Baitullah...

Saya menghitung hari utk menuju ke Baitullah...hati berdebar-debar.Yang pasti kegembiraan mengisi ruang hati.Alhamdulillah untuk kali yang ke 2 saya telah diberi keizinan oleh YANG MAHA ESA untuk menjadi tetamuNYA.Jika kali pertama dulu saya berpeluang mengerjakan ibadah umrah bersama ayah saya,kali ini saya berpeluang untuk mengerjakan ibadah umrah persama emak dan adik lelaki saya.Jujurnya saya rasa amat teruja tetapi dalam masa yang sama saya jadi takut dan risau.Takut dan risau jika saya tak mampu untuk berhadapan dengan situasi-situasi yang tidak diduga.Pengalaman kali pertama mengerjakan ibadah umrah pada tahun 2008 meninggalkan banyak kenangan.Semuanya memerlukan kekuatan dan kesabaran untuk merubah sempadan diri.Semoga saya diberi kesabaran dan kekuatan dariNYA untuk melakukan ibadah umrah dan saya sentiasa berdoa agar kami dikurniakan umrah yang mabrur.
                  Antara gambar yang saya ambil ketika kali pertama mengerjakan Umrah

No comments: