Thursday, February 2, 2012

Dah Lama Tak Ber'blog'........Hari Nikah.....11.11.11

Dah lama saya tak berblog kan.....Jujurnya rindu sangat nak berblog tapi tak sempat.Maklumlah sekarang dah ada status baru kehidupan baru bersama org baru...Sangat gembira dan teruja.....Insya ALLAH 11.2.12 ni genap 3 Bulan saya memegang status isteri....semoga ikatan perkahwinan ni kekal dunia dan akhirat... kat bawah ni gambar-gambar majlis nikah kan kenduri kami...Layannnnnnnnnn.....

'My Sayang' menunggu saat untuk diijabkabulkan...

Ayah kesayangan saya yang menikahkan kami pada hari itu

Saya nampak kurus..ha ha ha....dengan busana nikah biru pink......
Ayah tengah nikahkan 'My Sayang'....
Dengan sekali lafaz saya sah jadi isteri 'My Sayang'
Saat Lafaz Taklik dibacakan.......
Penyerahan Duit Mas Kawin
Upacara menyarungkan cincin nikah.....
Cium tangan Suami terchenta.......
Giliran saya pulak sarung cincin nikah kat jari suami....

2 comments:

BONDAROCK said...

sweet jer kombinasi biru n pink !

nazuha said...

he he he tq dilla..